Monday, May 18, 2009

makan BOLA, minum COCA-COLA

hai...ni hao!

kali ni nye entry nak citer pasal budak budak opis aku main bola. aku dok asik tengok dorang selalu attended meeting bola dan minggu lepas..jersey pasukan sudah siap. so sabtu aritu yakni 16hb mei..aku diberitahu mereka iaitu team bola PDC kulim ade match ngan team bola PDC Penang. so aku yang baru balik dari tepeng ni teringinla nak tengok mereka mereka ni test power main bola. jadi ke Free School la kami tuju sebab dorang lawan disane.


mase aku sampai tu..dorang baru stat 2nd half. ye..aku tak tengok dorang main dari awal..sebab awal2 tu..aku g queensbay cari presents beday untuk si comel humaira & sofea. sampai je padang..terus aku tanye score nye bape..

"6-1" terdengar suara suara menjawab.
"sape 6, sape1?" aku bertanye
"mestila kitorang yang 6" ade yang jawab begitu
"dorang" ade jugak yang jawab gitu
aku gelak gelak dah
"so sape 6 ni?"
"dorang..." suare frust sambil cover malu..

aritu...dorang kate...
"pdc penang sume jarang sukan. dorang asik wat keje je"

aku confident la yang pdc kulim leh menang..tup tup..mereka score tak hingat hingat..striker PDC Penang yang pakai jersey no 7 gile lincah la..laju plak lari tu..macamne la PDC Kulim nak menang?
hehehhehe..

tp aku enjoy la tengok dorang main..aku siap leh lompat lompat lagi. sebab aku datang ngn Mr Syed so tak leh la over over tunjuk perangai...takleh over over jerit jerit name lelaki lain. kang kecik ati laki aku. waakakak!~~

last result..8-3
mestila 8 tu PDC Penang
gol team opis aku dijaringkan oleh S.K Lee, zul otomen & haidar

dorang salahkan aku sebab dorang kalah. dorang kate "ko la..datang lambat..kalo ko datang awal..mesti dah score lagi banyak"

sebab..seblm aku dtg..drg score 1 gol je..lepas aku datang..dapat score 2 gol
giloooo..salah aku ker? :-P

tak banyak pic yang aku snap. aku malas..









memang gol team aku asik kene serang je..asik penuh je area depan gol tu. keeper pun kene standby je..yang keeper belah PDC Penang siap leh pose tepi tiang gol.kerek je gaya..




aku dok kat kerusi..so dapat figura belakang je la..



gila banyak la nombor wea..88..yang 17 tu fakri..7 tu man..sebelah man tak pasti.. yang tepi kanan tu..mr hensem chinese guy..ahakss..

mase game nak habis tu..ujan pun turun..abis game..aku pun balik..malam tu kang kene g party beday humaira plak..


askum zaijian

No comments: