tetiba rasa nak join contest. dah agak lama tak join contest. kan?
so kali ni nak join contest ini. orang yang rajin&baikhati wat contest ini adalah mummyhaza.
tetiba rasa nak join contest. dah agak lama tak join contest. kan?
so kali ni nak join contest ini. orang yang rajin&baikhati wat contest ini adalah mummyhaza.
ni aleesya pakai seluar yang dijahit dari kain batik. atok & nenek aleesya yang belikan untuk aleesya. dorang sayang kat aleesya so dapatla macam macam kan. orang kate tidoq pakai kain batik best kan. sejuk kan. so that, maybe pakai seluar batik juga begitu. hahaha!!
ok sekalian. selalu dah asik tengok orang lain dok masukkan anak dorang contest contest gini kan. teringin gak nak join. tapi keinginan tu tak tinggi macam arini la. arini..akhirnya..for the 1st time.. telah mahu mengjoinkan diri dalam contest yang SINARRAUDAH anjurkan. eceh ayatzz.skematik fantastik! sila cebik!
****************************************************************
meh ar join. tayang anak masing masing. hehehehe!! moh moh moh! detail semua korang leh dapat dari blog ni.. sinarraudah.