Friday, November 21, 2008

AmaZinG RaCe AsiA is OvEr

ida nerina & Tania was 3rd team landed at ALLAN's carpet. actually, aku agak dah ida & tania will win 2nd or 3rd place only.because...

the adv kat AXN, kalo korg perasan la...team dr hong kong tu pose tengah2.ida & tania kat right side barisan bawah dr team hong kong tuh.geoff & gf dia kat sebelah ida & tania kat left side.drg diri kat tengah2 membentuk 3 segi. aku stat perasan mase henry & berny dah eliminated.

aku bgtau syed..then dia pandang aku ngn pandangan 'ye ye je budak nih'

tp..tekaan aku berubah2 bile mane kedudukan drg berubah2. semlm pn mase tgk final tuh..aku buget ida leh menang sbb dia lead sampai 3 cabaran. pastu stat lmbt bile tayar stuck dlm pasir n pasal flight tu. tp rite after dia lmbt naik flight tu..aku dah confident balik..btol la mcm adv tu tunjuk. team hong kong akan menang.

pandai drg kan..drg dah susun elok2 dah sape yg menang tuh..kite je yg tak perasan kan? eh! aku perasan okkey. korang perasan?

okkey,amazing race asia is over!

No comments: