Friday, January 9, 2009

random

baru je sudah lunch. makan kat bawah je. terase malas nak makan lua rini. selalu nye kalo ari jumaat memang akan makan kat lua sebab hari jumaat kan break 2 jam.

arini kene anta report bape cells yg dah siap kat YC.tu salah 1 sebab nape aku tak semangat nak makan kat lua. sebab nanti lame sangat kat lua pastu dah sampai opis penat lak nnt.

aku baru clean 1 cell, dah siap 3 cells tapi tak clean lagi. target rini..nak siap 4 or 5 cells siap clean sume. cells tu dh dpt rabu lepas. tp sebab aku jarang dpt wat layout yang dr scratch ni..so slow sket la keje aku. aku ngah nak mahirkan diri la nih. so aku try nak perform la. aku tau..aku leh. chaiyok2!

dari ari last aku wat entry..cume semalam je ade citer lain dari rutin biase. sebab semalam ade farewell party.so g queensbay penang. makan kat Mahattan's Fish. okla..dish yang aku mintak tu best gak. aku ingat ingat lupe name dia. platter fish kot. promosion chinese new year nye dish. ade nasi, fries, sotong grg tepung, cendawan goreng tepung, ade nugget fish and ikan salmon. dish tu banyak ok. 1 dish tu je leh dimakan oleh 3 or 4 org.tapi semalam mase order mane tahu dish tu bapak banyak kan..so kongsi ber 2 je. pastu..sampai nak muntah muntah nk abiskan. tapi takde maknenyer la kan..aku ne lah mampu nak abiskan. banyak gile. so pass pass kat budak2 lain. dorang la yang abiskan. nasib baik.pas abis makan sume gerak balik. aku drive aritu mase g penang tuh. so mase drive..ngantuk seh! dah kenyang bagai kan..sure la ngantuk. tapi aku jadi pemandu tegar..cool je bawak kete.hehehhe

sampai opis area kul 3. terus g mayang.then tido dalam 15 minit aku rase.pastu naik and wat keje.tp sampai kul 430 je sebab lpas tu aku tak leh nak concentrate dah sebab budak budak lain ni dok main uno. aku ne leh miss. ehehehhe!!~

okla. aku dah malas nak type. nak g toilet then nak wat keje.

askum zaijian

No comments: