Thursday, June 21, 2012

Happy Birthday Rina

hari ni 21 jun 2012.
rina, happy birthday.
aku doa ko panjang umur, murah rezeki, cepat cepat abes study kat scotland tu and balik mesia.
hope ko sentiasa happy dengan abu and anak anak ko ber 3 itu. :)
so nye..sempena besday ko arini..aku nak bagi ko jadi retis and ko akan jadi scoop topic aku.hheheh


kita tukar status dari just friend ke best friend dalam tempoh yang sekejap. aku kurang pasti mase tu part 2 or part 3 kat uitm. sejak dari tu..mane ade ko..kat situ ade aku. mane ade aku..kat situ ade ko. orang kate kite macam kembar sebab kite 2 sama sama pakai spek mata and asek berkepit. hahahha. bilik ko pun dah jadi bilik aku dah. dok tido bilik ko.study kat bilik ko.makan kat bilik ko. sampai aku jadi rapat jugak dengan kak fina, kak husna, deq pi, deq na and deq non.

paling la aku tak leh lupa pasal ko adelah pasal ko mengigau. ko ingat tak..aku kejut ko bangun sebab nak mintak novel tajuk KAU YANG SATU? pastu dengan mamai mamai ko tanye aku balik "mane ko tau aku dok koyan 1 dulu?" sengal!! mase bila plak la aku tau ko dok koyan 1 tu! serius..sangat kelakar masa tu!

kita share macam macam story..ade sedih..ade happy..we had each other time tu. aku susah..ko tolong. ko susah aku tolong. same same study untuk exam.same same meniru time exam.hahaha. same same menggelebah bila kete manual ko bawak berenti depan traffic lite.same same sakit kaki lepas kite naik gunung bintang kat langkawi. oh lupe..lepas tu kite extend our love dengan involvekan sekali zue and oli dalam friendship kite mase dok kat kolej baiduri. masak sahur secara illegal bersama sama..gosip gosip sesame.kitrg selalu gosip pasal ko yang suke mandi lama. gila.org mandi 15 minit je. ko mandi sampai setengah jam!

sekejap mase tu berlalu.
dulu dulu zaman anak dara..dok asek bercerita pasal boy ni la..boy tu la
sekarang ni zaman mak mak dara..dok asek cerita pasal anak anak pulak.

gap antara lepas ko kawen dengan ko dapat anak..kite just share our story thru virtual. kita guna friendster and email untuk update pasal diri memasing. once in a while ko phone aku. sebab..ko sambung degree kat scotland. tinggalakn aku..tinggalkan kak yana...tinggalkan yang lain lain kat mesia ni. days after ko blah study oberc, life sangat bosan kot. takde geng nak gosip gosip.nak menggatal.nak luah perasaan. rasanye amik masa afew months gak la aku nk biasekan diri takde ko dah kat sebelah aku.sedey :(

kalo nak cerita pasal friendship kita ni and memories tu semua..sampai esok pun tak abes. kalo nak buat list ape yg kita dah buat sesame pun.sure berjela jela. so aku just wat summary kat sini..i love u friend. :) .sampai mati aku takkan lupa segala benda dah kite hadap sesame.

aku sentiasa doa ko dapat yang terbaik untuk diri ko dan family. dapat yang terbaik untuk idup ko.
so rina mohd sharip (aku lupe la name bapak ko)
happy birthday
:)

1 comment:

Iiyana diabu said...

tepuk3...suka2....i like....huhuhu..rina baca ke ni eik..hb rina....love u olls.....