Tuesday, March 2, 2010

update kosong

maleh tol nak menaip. serius malas.
syed baru je balik ke kulim semula. sudah stat rindu.tapi takpe, ahad ni dia dah balik sini semula.:)
minggu ni dah masuk 38 minggu. orang kata, tunggu hari je.even due pada 15 mac kan.
saya sihat je.muka makin tembam.kaki tak kembang sangat.tapi stil kembang la.tapi yang pasti semalam masa g wat check kat tempat nak deliver anakanda nanti, berat ku sudah mencecah 74kg. yakni sudah naik sebanyak 19kg dari awal peknen. pergh..gila ahhh..mendebab betul saya. 19 kg beb..19 kg. bukan 9kg yer. nasib check kat private, so dorang tak bising sangat pasal kenaikan berat badan ni. kalo kat gomen, sure misi misi tu dah bagi pen merah kat saya dah.
selera makan menjadi jadi sungguh. lebih lebih lagi dok ngan mama kan. lauk ari ari sedap. melantak je la. macam arini tadi, mama masak gulai lemak kuning ikan talapia salai. hah..amacam ne nak resist? lauk best wooo!!! =p hehhe
ade orang kata, dekat dekat nak beranak ni..selera makan out sebab risau pikir nak beranak kan. alhamdulillah...saya nye selera lom off lagi. bukan saya tak riso saya nak beranak. allah je la yang tahu ape yang saya ngah rase, tapi tu la. saya taktahu nak expect ape. so sebab tu la kurang sket riso tu. tapi still tiap tiap ari dok doa supaya dimudahkan bersalin, supaya kurang rasa sakit. supaya anakanda selamat dan sihat nanti.
ok.dah malas.len kali kalo rajin saya update lagi.

No comments: