Thursday, February 25, 2010

25 februari 2010

last day keje. esok cuti maulud. minggu depan dah start maternity leave. bulan 5 baru masuk keje balik.

sonok.sebab cuti.sape tak suke cuti kan.sape tak suke cuti dia memang bukan homo sapiens. mungkin dia adalah alien yang terlepas ke bumi.

takut sebab cuti ni adalah cuti maternity. sebab ape panggil maternity? sebab cuti ni adalah cuti untuk orang nak beranak. so kenapa takut? takut sebab nak kena beranak la. tapi of course la happy kan. lepas beranak nak dapat anak. dah dapat title mama.

ayoyo! ayoyo sebab bila cuti banyak.sure otak jadi jem dan tepu. mesti asik anak, anak, anak, anak, tak ingat keja dah. lepas tu masuk keja balik kene ingat keja, keja, keja, keja. ayoyo! kalo otak berkarat nanti mcmne? mcmne nak buat layout? jawab! jawab! - takyah jawab.

korang.. aku nak beranak dah.
korang.. aku nak jadi mak budak dah.
korang.. korang.. korang..

ish..speechless sebentar.
mintak ampun naa if ade salah silap.
doa aku selamat beranakkan anak aku si scha al-qudsi itu ye.

askum. kalo aku rajin..nanti time coti2 aku update blog. kalo jiran sebelah umah on wifi dia la. umah kajang takde internet.

adios.

No comments: