Tuesday, June 28, 2011

tamo makan nasi



ini chikaro kan, sejak sebulan yang lepas, susah la dia nak makan nasi. ok. maybe salah aku sebab aku jarang masak. aseknye makan kedai je. sebab kat umah baby sitter dia nak je makan nasi. tapi..aritu kak long datang kulim. dia takmo jugak makan nasi. kak long masak sedap tuu.

bukan la setiap hari dia takmo makan nasi. ade la jugak dalam hari hari tertentu dia nak makan nasi.


aku bukan ape. budak botak sexy ni kan tak minum susu selain menyusu dengan aku je. so aku riso la. susu takmo. nasi taknak. kurus kering la nnati jadinye. :)


tapi..nasi takmo pun..bukan dia totally takmo makan la. dia nak makan benda selain nasi. dia makan kueyteow, da makan macaroni, dia makan pasta. kalo makan pasta dengan mushroom soup..lagi laju dia makan. mak aku kate..taste omputih anak aku.hahahha


meh tengok gambar la. penat dah menaip 2 entry arini. hahahha!!



















1 comment:

Anonymous said...

ehe lame tak jenguk blog kau da....mmmm....perangai sama ngan zafran..tak suke sangat makan nasik....kalau mee,bihun,pasta banyakla die makan..lebih2 lagi if aku gune maggie punyer mee tu....oh ye last 2days aku dah belikan si comel kau ni boots...hope die muatla...nanti balik jumpe aku bagi yek....kaler pink....tu je yang ade da....coz skangni kat sini ngah summer so boot tak banyak choices yang derang jual....takpe nanti winter tahun ni kita tgk lain yek.....^__^

-ummi aiman-