Monday, July 4, 2011

tak dapek doo

last week, ayahanda ibunda datang kulim lagi. they all ade wedding kat penang. so opcos la lepak umah aku kan.

aku cuti ari jumaat. and aku telah ter make promise kat team lead aku, aku akan bekerja di hari wekend. syed pun keje ari sabtu. so that aku menyuruh ayahanda dan ibunda supaya membawa anakanda aku si aleesya botak seksi itu bersama sama ke wedding.


around pukul 2pm gitu aku tepon mama nak tanye pasal aleesya. mama kate,aleesya ok je. baik je. sangat behave. dan makan nasi minyak dengan banyak. beserta baik saja nak disuap.cuba kalo dengan aku..suke je tunjuk pandai nak suap nasi sendri tau!

balik rumah, aku telah disajikan dengan berbakul bakul pujian untuk aleesya dari mak bapak aku. bagus anak aku..pandai tekel hati atok nenek.

nenek kate aleesya baik. tak banyak songeh. diam je. takde nak nanges nanges panas. takde nanges mak pak takde. cool je.punye la baik and tak hirau pun mak pak ade ke idak..so mak aku sekali lagi try masuk jarum. ...nak bawak aleesya tinggal dengan dia kat kl lumpur sanun!

sorry. tak dapek doo!! hahahaha!!!

2 comments:

Anonymous said...

hahha..bagilah sekali sekala..boleh korang honeymoon smule...bagi alesya adik plak..kuikuikui

-ummi aiman-

murn!e said...

kalo kulim -kl ni dekat macam n9-kl..mmg lame dah bagi. tapi ni jauh beb. 5,6 jam nye perjalanan. tak sanggup lg i nak merindu.

bab tambah anak..syed ade melawak ngan aku aritu. dia soh aku ckp kat mak aku " kalo mama nk cucu no 2, amikla jage aleesya" hhaha.

aku lom redi kot number 2.hahaha.