Showing posts with label lagu. Show all posts
Showing posts with label lagu. Show all posts

Friday, April 15, 2011

aku jatuh cinta

best tak? best kan? kan? kan? kan? lagu background video kezen ai kawen aritu. pandai mamat pembuat video itu memilih lagu. terus JATUH CINTA. =p

Friday, December 11, 2009

gurindam jiwa

selamat mendengar

Tuesday, December 8, 2009

dorang terer nyanyi dengan main gitar




aku cilok dari MsWeed nye blog.macam best lak.

Monday, October 26, 2009

diam diam jatuh cinta

sabtu aritu, balik tepeng.
on the way nye tu layan sinar
pilihan sms ape kejadahnye ntah
lagu lama lama.

dalam banyak banyak lagu..
aku amat amat teringat serta teramat suka lagu nih.
jom layan. aku sukeh!!



Monday, October 12, 2009

i can't smile without you

last 2 weeks..layan hell boy 2 kat astro..
baru tersedar..ade lagu best..sila korang dengar sambil feeling feeling
:)


Tuesday, July 14, 2009

tong hua by guang Liang







wang le you duo jiu
zai mei ting dao ni
dui wo shuo ni zui ai de gu shi
wo xiang le hen jiu
wo kai shi huang le
shi bu shi wo you zuo cuo le shen me

ni ku zhao dui wo shuo
tong hua li du shi pian ren de
wo bu ke neng shi ni de wang zi
ye xu ni bu hui dong
cong ni shuo ai wo yi hou
wo de tian kong xing xing dou liang le

wo yuan bian cheng tong hua li
ni ai de na ge tian shi
zhang kai shuang shou
bian cheng chi bang shou hu ni
ni yao xiang xin
xiang xin wo men hui xiang tong hua gu shi li
xin fu he kuai le shi jie ju

wo yao bian cheng tong hua li
ni ai de na ge tian shi
zhang kai shuang shou
bian cheng chi bang shou hu ni
ni yao xiang xin
xiang xin wo men hui xiang tong hua gu shi li
xin fu he kuai le shi jie ju

wo hui bian cheng tong hua li
ni ai de na ge tian shi
zhang kai shuang shou
bian cheng chi bang shou hu ni
ni yao xiang xin
xiang xin wo men hui xiang tong hua gu shi li
xin fu he kuai le shi jie juyi

qi xie wo men de jie ju


bintangkecik1:ade lagi beberape mandarin song kat march nye entry.

Thursday, May 21, 2009

lagi satu..

lagu ni aku start tahu kewujudannye tahun 2006 kot.
one of my chatting's fren gave it to me bile aku tnye ade lagu best tak?
so dia pun send la lagu ni..









memang best..aku sukeh.
bile aku abis blaja..PC aku kene serah kembali kepade ayahanda..(PC itu untuk kegunaan sesape yang belajar cume, abis belajar..sume kene serah semule untuk diwarisi oleh adik adik yang lain pula) hehehhe so then dorang format baru PC tu dan delete abis lagu lagu aku dalam winamp.


aku plak kan 'gile bijak' dalam hal hal download lagu ni..
so nye terkubur je la hasrat nak cari lagu tu dan download.
tapi semenjak dua menjak aku dah reti nak dunlod lagu..so aku pun mencari la lagu ni dan ketemu..pastu campur kerajinan lua biase..mencari dalam youtube supaye korang korang tahu aku suke lagu nih.. hehehe..sekian

favvy mavvy savvy

one of my favvy song..
dari dulu sampai skang..

masih kah anda ingat lagu ini..
lagu zaman rock kapak tangkap leleh.. =p

Mr Syed semangat waja cari lagu ni bagi aku

Mr Syed: B, cube teka lagu ape sayang baru download untuk b?
aku:lagu ape?
Mr Syed: teka la. lagu favvy b.
aku: lagu ape? b banyak suke lagu.

tetibe Mr Syed terus g kat komputer dia dan mainkan lagu ni..
hah! mestila aku menjerit dalam umah kan?
hahahha..baik kan laki aku?

pastu aku lak semangat savvy (selalu waja kan?) cari kat youtube nak bagi korang feeling feeling jiwang karat..
well..bukan selalu..ahakss~~

layan~~