Friday, April 3, 2009

PeLuPe

Diskusi bersame Mr Syed ari kamis malam..

Mr Syed: malam ni sayang kene sentri.
aku:sentri ape? (sambil dok pikir)
aku:oo..yang kat taman kite tu ker?
Mr Syed:aahla. kul 2pagi sampai 4 pagi.
aku:okkey..B lupe la sayang kene sentri malam ni. nape tak bgtau awal.
Mr Syed: kan dah bgtau.
aku:tu aritu. sayang suke takmo remind B balik tau. macam rabu mlm aritu..sayang balik keje then kate mlm tu nk main badminton.sentap sekejap tau. remind la rabu siang tu semule.
Mr Syed:kan dah ade bgtau.
aku:lupela.sayang bgtau minggu lepas.

(ala2..nak gado je la bunyinye)pastu....

Mr Syed:kat mane nak beli polisterin?
aku:polisterin nk wat ape?
Mr Syed:polisterin nk wat tempat nk tampal note.B kan pelupe!!

tak patut sungguh laki aku ni tau!

tapi lepas tu kitrg dah neutral balik la..malam jumaat kan?? :P

No comments: