Friday, June 5, 2009

Bapak Sape la Ni??

hehehe..
bapak aku glamer..masuk tivi
bangga..bangga..(sile bersabar hati.ari ini ari jumaat)
ni la bapak aku. pagi tadi dia masuk tivi chanel 9, nasi lemak kopi o. malam tadi lagi ami (adik bongsu aku) dah sms bgtau perkara nih. semangat sey! siap sms aku bagai soh aku tengok.
hensem kan bapak aku?
dengan aziz desa yang tengah dok tanya soalan. oh ye..bapak aku datang sini sebab nak cakap isu AH LONG.

aku pagi tadi ni dah siap nak pegi opis kul 8pagi lg..dah siap masuk kete dah. dah siap gerak dah. pastu aku teringat henpon aku tertinggal sebab aku charge. so aku gostan balik nak amik henpon.pastu mr.syed kate "b , dia sebut name abah dah" aku excited la.jadinyeaku tutup engine kete lalu masuk umah. pastu snap snap gambar sebab nak tepek kat sini.
ekceli selalu je dia masuk tivi cerita berita. polis kan. bila ade tangkapan..kena buat PC (press conference) so dia kena wat statement so masuk tivi la dia. dalam cerita gerak gerak khas je blum. yusuf haslam dah offer..tapi dia tolak. " nanti glamer..susah pulak, dah la i ni hensem" kate bapak aku. wakakakka!!~~ (ok, yang itu aku tipu)


askum.sekian aktiviti mengembangkan diri untuk hari ini.

No comments: