Monday, June 15, 2009

Cuti cuti MalaYsia ParT II

tengok..lepas dah 2 minggu baru nak update cerita cuti cuti malaysia nih. sudah basi~~ =p
takpe..better late than never.rite? ni semua memories. rugi untuk diri sendri kalo tak wat update. saya bizi beb.. baru nak ade masa. ini pun lepas lunch nanti sudah dapat kerja baru.

ok..jangan buang masa. dari kampung straight away ke umah kajang semula. mandi mandi dan bersiap lalu menuju terus ke Jalan TAR. ari sabtu kan..ade pasar malam disana. sampai sampai saja sudah terbau bau terhidu hidu kuah laksa. saya tahu..itu yang saya nak makan malam itu. tapi semua orang nak gi soping soping dulu. ok mari kita soping dulu.

boleh apa soping kat pasar malam. murah dan cantik. kualiti? depends pada barang. sambil soping soping boleh la snap 1,2 pic.



tu my Superhero..my Sayang..my Syed.. dan belakang tu kakak ku. tengah tgk2 tudung



yeah..tat all my sibling..the nordin's

punye la dorang sakan nengok nengok barang..jam dah kul 10 lebih. kedai kedai dah start tutup. of course la kedai jual laksa pun tutup dah. huwaa..frust..malam tu tak dapat makan laksa. tebus frust makan laksa kat tepi stadium senin depan tu.

along kate..selalunya ari sabtu ni ade mini concert kat depan panggung wayang kat jalan TAR tu. ape ek name panggung tu? lupe even dia glamer. tapi malam tu takde lak. so kitorang gi toilet je la kat situ. hikhikhik.


mesti kene ade wajah merpati sejoli ini..=p

ok.kan kedai laksa dah tutup.so semua tak makan lagi. semua dah lapa. pastu terase nak makan western. so here we go..HR STEAK HOUSE. kat kampung baru. glamer kot. sebab ramai orang time aku datang tu.




cantik kedainye. ala ala kat tempat koboi gitu. cahaya lampu romantik romantik.



















satu je fail kat situ. chicken chop dia. aku order chicken chop dia. pastu bila makan rasa minyak gamat. gila kuat rasa minyak gamat. bila panggil waiter dia..waiter dia kate maybe sebab guna minyak yang sama banyak banyak kali so rase dah tak sedap. ok..itu ayat pekerja dia sendri erk. bukan aku nye ayat. tekak dan hidung memang tak bleh tahan. akak aku pun kata gitu. so order sirloin steak lak. ini free ye. sbagai ganti chicken chop gamat tadi. =p



sirloin steak

steak dia sedap. daging dia lembut. gravvy dia pun sedap. ikut selera aku la. orang lain nya selera..mane aku tahu.



gamat chicken chop

abis abis makan..semua dah penat.semua dah ngantuk. aku for sure memang tido je dalam kete all the way balik ke kajang semula.
esoknya..untuk lunch mama masak gulai lemak ikan keli salai letak belimbing. pergh..heaven!!
around 3pm gerak balik kulim. syed drive jugak. aku tido jugak seperti biasa..
ok itu aje. aku nak update cerita lain lak.




No comments: