Friday, January 29, 2010

baby cot untuk anakanda

jenuh cari baby cot. last last senin (25 jan) lepas dapatla beli katil untuk anakanda. beli kat kulim. jumpe kedai yang jual baby cot kayu kaler putih ni dan bersesuaian dengan budget kami. :). budget kene ada supaya tak over dose! =p

taarrraaaa....













hehehhe.saya sukeh. syed pun sukeh.
anakanda..arap awak suka jugak.
lupe plak nak snap gambar almari baju dia.
nanti saya wat entry letak gambar lemari dia plak.
ish la..mcmni la ke'excited'an bakal mommy.
peace!!

4 comments:

azurahman said...

dasat jugak nak jd mak ni ek....
aku pon nk jd anak ko kl cmni huahauaa

murn!e said...

hahhahah. takla dasat sangat. cuma nak sume ade je. tu yang macam dasat. kalo nak ala kadar je..pun boleh je.. lagi save duit. hehehhe.

jadi anak aku? takyah la. jadi kawan aku je.hehehe =p

aca6nisa said...

As Salam..

nk tnya baby cot ni beli kt kulim kedai mana satu yea...Thanks!

murn!e said...

aca6nisa - beli kat kedai baby yang dekat dengan MINAT tu. lupe plak name kedai baby tu ape.yang deret klinik pakar kanak kanak singapore tu.