Thursday, January 28, 2010

edward cullen si bloodsucker

saya sudah abiskan sebuah buku bertajuk "eclipse". saya sangat suka karangan yang dibuat oleh stephenie meyer ini. paling saya suka tentu tentula karangan pasal romance antara edward cullen si bloodsucker itu serta bella si gadis manusia itu. sebab bila baca bab bab romance dorang, terasa mahu balik ke rumah segera lalu berada didalam pelukan en suami. hehehhe. ooppss!!! =p
bila baca buku ini, asik dok terbayang bayang muka robert pattinson yang romantik itu. setiap apa moment yang happen dalam buku ini seperti dapat saya imagine serta terlayar diruang mata.tak sabar nak beli breaking dawn pulak. kena tahu jugak jugak apakah pengakhiran cinta edward cullen serta bella ini. takyah citer pasal jacob black pun takpe. saya kalo boleh takmo dia wujud dalam karangan breaking dawn. :p
saya sudah mengandung 8 bulan 1 minggu. saya ade beberapa minggu lagi untuk bergelar mama. oh! sangat excited serta teruja! doakan saya

No comments: