Wednesday, February 18, 2009

angau overboard

Tanpa
by 6ixth Sense

Resah yang ku ubah dalam kata
Melukiskan kesunyian
Tanpa engkau aku tak mengerti


Meski pagi itu indah
Tapi akan sunyi tanpamu
Menemani aku sepi


Tanpa...
Cintamu aku resah
Tanpa...
Kasihmu aku hampa
Tanpa....
Dirimu aku mati (x2)


Kini berat benar kurasakan
Dalam relung hatiku tanpamu
Aku tak mengerti


Takut aku jauh dari dirimu
Dan kau tinggalkan aku sendiri
Tanpa menunggu mati


.......................................................................
.......................................................................




saye sayang bangat jejaka di bawah..








hehehhe...pinjam anak orang sat..










hehehe..ekceli entry angau overboard ini saje saje je.
tiz pic waz taken last wekend @ air terjun bukit hijau by ckay.
cantik plak bile dah ditambah border oleh ckay ni.
entry pasal air terjun ni..akan idamurni update later.




tetibe terindu plak kat Mr Syed~~


askum zaijian

askum zaijian

3 comments:

azurahman said...

uit..syed dah tak sabau nk jd ayah tu...hehehhe anak sape ko pinjam tu???

murn!e said...
This comment has been removed by the author.
murn!e said...

aku pun tak sabar gak..hehehe..tp lom ade rezki lg. insyaalh..nnt2 la. hehehhe. aku pinjam anak opismate aku. ritu g picnic reramai.