Thursday, May 14, 2009

anak mami kawen..

ok..ini cerite last week..
just got time(bace:baru rajin) to transfer the pictures from henpon to laptop.

my family excluding kaklong..she's went to kemaman attended her fren wed..
they came to penang to attend the wedding of their friend's daughter
the wed venue was at Dewan Tabung Haji near Sg Ara..

my fam got a twin room at Tabung Haji Hotel..
tak sangke tabung haji tu ade hotel. hotel 3 bintang..nice but aircond kureng sket..
then, my husband and i have been forced to stayed there too sebab bilik to dah dibooking for 2 nite.

wedding nye didalam dewan..
wedding orang besar besar..orang banyak duit..
tapi aku mmg tak amik gambar pengantin dia..but..pengantin pompuan nye baju..gile lip lap anak mami la....sangat cantik...

ni sementare tunggu si pengantin masuk dewan..


mama ngah sibuk kat depan pelamin..incharged tengok2 kan area pelamin.so kami je la yang dok posing2.





2 orang adik laki aku






ayahanda terchentaku..still hensem..ecececce!!~~





tak lain..tak bukan..the loving couple ever~~~
ni ain..adik pompuan aku yang sering disalah bezakan oleh pakcik pakcik aku..ntah ape yang same pun..aku tak sure..

kenape aku kate wedding orang besar besar?
sebab ni wedding anak kepade besan perdana menteri malaysia ke 2!!~~
perdana menteri ke 2 nye dah gol..aku amik gambar ngan menantu dia je la...
tara~~
juma ni tetap chomel je even dah beranak 2..
aku jeles tol la kat anak mami sorang nih!!~

oh! lupe..

lepas tamat aktiviti di majlis kawen orang ini..naik hotel..tukar baju dan bergerak ke batu feringgi. mama borong gelang ngan rantai! selepas itu..menuju ke SANY kueyteaw. dorang ngidam charkueyteaw.

oh! i tak makan. i makan sate je..i tak ske charkueyteaw..

sekian


No comments: