Thursday, July 2, 2009

posto..posto

dah sampai ini posto...
abis basah segala. siap luntur warna lagi.
sebab mase ini posto sampai, ari adalah hujan dan
sangat lebat serta saya masih di opis ketika hujan itu
turun membasahi bumi. *apakah daku merapu ini?*

apa ade dalam sampul di atas itu..adalah apa yang ada di bawah ini..
ade sekeping sijil serta surat pemberitahuan.
yang kaler biru tu cover sijil tu. kaler biru tu la yang luntur
warnanya terkena air hujan.

dah cacat sijil saya. lenkali anta la guna sampul plastik.
nyampah!


sijil apa?
ala..sijil dari LHDN tu.
sebab wat entry pasal LHDN soh bayar incometax tu.
ritu kan dah janji, kalo iyer ade sijil ni..akan ditempek kan disini.
so..ni la dia.



aku zoom kat paint je.
lupa plak nak zoom kat sijil tu masa amik pic ni.

ok.memang btol la.
dapat la sijil seperti yang dijanjikan dalam email
tahun depan wat entry lagi.
dapat sekeping lagi.
ala..memang la takde ape pun sekeping sijil tu.
tapi aku nak proud jugak.
at least ada sesuatu yang aku dapat dari
aktiviti blogging nih.
Mr Syed kate " sayang yang bayar incometax lagi banyak dari baby, baby yang dapat sijil penghargaan" =p
kehkehkeh!~

askum, zaijian





2 comments:

azurahman said...

tahniah2..promote LHDN dapat sijil...nmpk ngat org LHDN pon layan blog maa ehhehehe

murn!e said...

mekasih mekasih!~ aah la azu..baru aku ter'realize' perkara itu. kantoi!!! hhahha