Friday, July 3, 2009

suka buli dia...

tak tahu nak update ape.
pastu teringat dalam simpanan ade gambar upin.
so meh wat entry pasal upin.

ok. upin dah makin besar. badan dia je la.
kalo kira umur rase macam kanak kanak la kot.
masih tak paham dan tak reti reti nak melarikan diri
bila dengar enjin kete.
masih nak bergurau gurau dengan mengigit serta mencakar







tapi ni la buah hati saya.
saya amat suka membuli dia.
suka tarik ekor dia.
suka usik perut dia(dia tak suke org usik perut dia)
suka kacau dia tido
nanti bila dia dah tensen, dia akan gigit jari anda.
tapi tak sakit pun.
saya juga suke buli dia dengan
membuat tidak tahu bila dia lapar nak makan.

upin pandai mintak makan.
kalo dia nak makan, nanti dia mengiau ngiau
dan berdiri sebelah tin makanan dia
tak pun menunggu di bekas makanan dia.
oh..upin mempunyai dagu yang tirus dari angle ini!




sejak 3,4 bulan nih
memang saya dah ajar upin tido luar
tak simpan dia dalam umah
waktu malam.
sebab saya malas nak basuh berak dia
yang dalam bilik air tu, =p
so dia pun memang suka la main kat luar tu

pastu lepas dah makan
dia akan korek korek pintu
sebab nak cari jalan nak kuar dari umah
kalo tak berjaya, (mmg tak penah berjaya pun)
nanti dia wat muka sedih






upin jugak mempunyai cara tidur yang amat buruk!















jangan tengok lama lama.
sensored!~


No comments: