Tuesday, October 6, 2009

blackout semalam

gelap je..
boleh tak..ngah syok syok tido..tetibe terasa panas..mata terbukak..usha kiri kanan..mak aii..gelapnye. sah, blackout!

bangun dari katil, bukak pintu terus pergi kat box letrik tu. kot kot plug tu tertolak kan. tengok ok je. pastu cari cari lilin. tak jumpe. masuk bilik capai hp sms syed.."yang, blackout.mane lilin?"
lepas dah sms, dok kat katil, pastu baru teringat lilin kat rak tv. pastu baru dapat sms syed. dia kata kat rak tv.aku reply back kata dah jumpa dah. tadi terlupa lilin kat mana sebab mamai lagi.

lepas dah ilang mamai tetibe baru terpikir..cuba bayangkan if rumah aku je sebenarnye blackout. ade orang lain dah ade dalam umah. aku selamba je kua bilik menonong tak toleh kiri kanan. tetiba aku tertakut kan. sebab syed takde. dia keje malam. dan dan tu..aku kunci balik pintu..try untuk tido. blackout semalam kul 530 pagi pun. tapi takut lah..sebab still gelap. pastu blackout lepas kita dah sedap2 tido kan. bukak bukak mata gelap..mane tak sentap sekejap kan. heheheh.

lepas sms syed soh dia tepon orang tnb..aku sambung tido. nasibla hujan turun. so tak la rasa panas dan bahang sangat.

sekian terima kasih

No comments: