Monday, October 26, 2009

A&W



apakah? letak gambar tong sampah lak yer?
hehehehehhe!!!~

saja nak bgtau..ni la tempat aku buang sampah.
dorang tak amik sampah kat umah sebijik sebijik
semua kena angkut dan campak disini.
memang cukup malas btol bila time nk buang sampah
dok bertolak tolak dengan syed sape nak pergi buang sampah!






oh! ni wajah kegembiraan kerana berjaya ajak syed gi gurney plaza untuk sesi makan makan pemuas nafsu. lately ni, kalo nampak je gambar orang makan dalam blog..pastu mesti teringin. kali ni teringin makan ....... jeng jeng jeng!!~


A&W




aku nya mozza burger + milo ais, syed punye set double mozza. ade mozza double burger + curly fries + air rutbeer sekrim. masa ni memang tak sabar sabar nak makan. macam sedap kan..ekceli..memang sedap pun!~






tu dia laki aku melantak!





tengok..sambil makan pun leh smbil gelak leh sambil snap snap gambar. sangat puas hati dapat makan. ekceli selama nih tak penah makan burger kat A&W. kalo datang A&W, beli curly fries dan rutbeer je. rutbeer A&W memang diketahui seantero la kan..memang gila marvelous kan??? kan?? tapi kita jugak sedia ada tahu kan..mana boleh ibu mangandung minum air berkarbonat atau nama kampung nya..air gas. takleh kan. tak bagus untuk anakanda dalam kandungan. tapi ...tengokla..air rutbeer ni sodap. meleleh air liur kalo tengok. ngah wat entry ni pun..macam terasa rasa je kesedapan air rutbeer ni.




tapi idok boleh minum.
syed sudah jeling jeling.
syed sudah mula letak gelas rutbeer tu jauh jauh dari aku
kang kalo dekat, dia tahu aku sure capai dan minum nye.
macam aku selalu buat bila makan kat pizza hut. aku minum pepsi. tp tu la..sikit je..sebab kene curi curi minum. kesian kan?

tapi...

tapi aku minum jugak sebenarnya...
syed tinggalkan suku..eh tak sampai suku..dia tinggalkan sikit je..buat aku merasa kesedapan rutbeer nih. kang tak bagi rasa langsung kot kempunan lak kan.

tapi bila dpat minum..siap pejam pejam mata. kira abis teaay la.. kira sedap sangat serta puas hati teramat sangat. kahkahkahkah!!!~~





last, posing posing manja sebab dah dapat makan burger A&W.

sekian.

No comments: