Thursday, October 22, 2009

im wondering..

penat aku bersengkang mata..cecewah..bunyiknye..
takla bersengkang mata..cume tak boleh nak wat taik mata awal sket
this week, tiap malam wat keje kat umah.tido lambat..
sekali kau...next week baru release.
aduyai..tertipu tipah!~

so keje dah hampir hampir siap.
date line lambat lagi..
so leh ronggeng ronggeng jari main internet

this time..
nak cerita pasal apa yang aku wonder masa kecik kecik

dolu dolu..
bila air laut pasang dan tiba tiba laut jadi dalam..aku wonder..dari mana la datang nya air tu. so sebab kecik lagi..aku pikir..air tu maybe ade dalam tanah. bila air pasang, air pun kuar dari tanah. kira macam ada pintu la. 'open sesame'...air pun kuar dari tanah lalu air laut jadi dalam.

bila dah besar baru tahu. takde maknanya nak pintu pintu 'open sesame' der!!

my best guyfriend masa zaman kat uitm dulu..lagi melampau lampau wonder dia. bila aku cerita aku wonder air laut tu kuar dari mana..dia pun turut join ape yg dipikirkan tapi dia wonder bila air laut surut. mane pergi nya air laut tu.

"aku ingat lagi, aku ingat allah cedok air laut bawak gi langit.sebab tu air surut. sampai aku penah tunggu ngintai dari umah bila allah nak cedok air laut bawak gi langit" kata kawan aku tuh

kahkahkah!! kelakar kan?
aku kelakar. aku ingat aku gelak gila gila masa azhan cerita ni kat aku suatu masa dulu.

ape lagik erk yang aku wonder masa kecik2 dulu..tak terpikir. aku just terpikir pasal air laut je.

No comments: