Monday, October 5, 2009

dinner at chilis :)



last week kot..aku ade bace blog peej. dia citer pasal makan kat chilis. aku tengok macam menarik la. ske plak tengok fries dia. terliur liur i dibuatnye. pastu malam tu..terus ajak syed makan kat chilis gak. hahahha. begitula ibu mengandung..mintak je..sure dapat. hahahha. i like!!


mase ni tengah tunggu turn to be seated. ramai beb orang nak makan chilis.sambil sambil tunggu, belek belek menu..ye la..1st time nak menjamu selera kan kat sini.


muka happy sebab dapat makan kat chilis


muka happy sebab..ntah. dia tetibe je happy happy masa orang nak snap!



aku order ni. aku lupe name dia. hahaha.chicken ape ntah. tapi sedap.




syed pun order ayam gak. sweet chicken ape ntah. memang manis la ayam dia. tak kene ngn selera aku. kalo tanye aku..aku kate tak sedap. tapi fries dia sedap. suka!

amat suka dapat makan makan puaskan hati. ekceli, since mengandung ni..cakap je la nk makan ape..sure syed turutkan. suka lagi!!

No comments: