Monday, November 2, 2009

ye ke tak leh lebih 2kg?

dah gemok..dah gemok..dah gemok..
baru sat sat g timbang berat.
timbang tu tulis 59.6kg tu dah naik 1.7 dari last check up aritu.
nampak gaya..next check up aku macam dapat pen merah lagi la. ayoyoyooy!!!

aku makan tak banyak pun. makan banyak kali la..tapi bukan tiap kali makan nasik pun.
nasik wajib time lunch n dinner je la.bekfast kekadang je.
tp apsal naik banyak erk?
takkan nak makan oat je. tetiba rasa macam..
"ye ke tiap bulan tak leh naik lebih dari 2kg?"
macam tak btol je...
ecececce..dan..dan..

:)
instead of cerita tak berapa best pasal berat badan..mari bercerita pasal berita best lak.
for the 1st time, syed rasa anakanda tendang kat tangan dia.
dah tentu tentu dia happy.
dia macam terkejut tapi pastu dia kata.."eh..rasala..dia tendang erk?"
pastu angat tangan dari perut pastu betulkan pembaringan pastu senyum senyum.
dia less emotion sket. dia tk pandai nak terkinja kinja happy macam aku.
malu kat aku kot. hahahhah.

pastu sabtu aritu..
amboi anak dara aku nih..terkinja kinja agaknya dalam perut aku nih!
almost all the time dia gerak gerak
bila aku bgtau syed..
syed kata "dia excited la tu.balik kampung. dengar banyak suara"
aku balik tepeng wekend ritu.
syed nya adik beradik kan ramai...
so memang most of the time la riuh rumah tu.
agaknya slalu dia dengar suara mak bapak dia je kan..
pastu bila balik kampung..macam macam suara dia dengar..ligat la dia.
seronok lak aku rasa. kelakar.sebab memang ketara gila dia gerak gerak active gila.
ish..buat mama tak sabar sabar nk beranakkan kamu.

lagi update..
anakanda sudah 21 minggu.

sekian.

No comments: