Friday, October 1, 2010

raya raya

ok.tahu.dah masuk minggu ke 3 raya dah. baru la gedik gedik nak upload dan buat entry pasal raya kan? actually.. saya ni agak kebusyan sikit la lepas masuk kerja after cuti raya ni. tika dan saat ini jugak masih sebok. tapi kerana hari ini adalah hari jumaat, maka nya perasaan friday blues itu telah menyerang.
tahun ni perasaan girang gembira ye kawan kawan. kerana bermalam raya serta berhari raya pertama di belah saya. happy gitu you! dah tu..adalah pulak si anakanda. lagi la memeriahkan majlis. so temanya adalah oren oren coklat coklat merah. (gila banyak warna).

bergambar bergumbira bersama sama keluarga terchenta saya.


full dress.
kitorang ada gambar sekeping ni je yang sefamily. bongok tak? tapi kitorang ade amik gambar sefamily 3 beranak kat studio.
mama with dolce aleesya
abah with dolce aleesya
sementelah itu..apabila raya ke 2 menjelma.maka kami telah bergathering dengan family belah abah. the idris's clan gathering. syiok abes. thiz year turn makngah so kakngah yang telah menjadi tuan rumahnya.


kami laki bini dapat duit raya wooo..

kami la mak mak gorjes. macam anak dara lagi kan?heheheh. (jangan muntah.ini kenyataan kan?) ok.boleh muntah sekarang.


kami..The Nordins's




pastu..raya ke 3..sudah mula setat beraya bersama keluarga belah sang suami pula.

1 comment:

Anonymous said...

hohoho..meriah sungguh raye ko kalini da...tahniah...aku tumpang happy..bagus2....semoge berkekalan kebahagiaan ini....^__^

-ummi's aiman-