Tuesday, November 30, 2010

gigi aleesya

dear aleesya,

aleesya mama dah makin besar dah. dari aleesya 2.8kg sampai la ni dah 10 kg agaknye. nanti kite gi kinik gi timbang yer.

anak mama dah tumbuh gigi dah. your 1st two teeths. mama happy. abah happy. nanti bila gigi dah makin besar, jangan gigit gigit mama time minum susu ok. :)


close up




hehehehe.

love you aleesya.

5 comments:

sharEna said...

tgh malu2 nk tumbuh gigi tue..kekeke...kejap je nnti da panjang =B

kish said...

lama tak tgk gambar aleesya. lama tak tgk aleesya.

murn!e said...

sharena - itu la. kejap je panjang. nanti tetiba dah tumbah yang len plak. :)

kish - erk? ida pun mmg lame tak upload gambar aleesya dlm fb pun.

Mama Kembar 3 said...

alalaa tomeinya! mesti air liur dok meleleh je skarang ni kan hehe

murn!e said...

mama kembar 3- boleh tahan la. pastu asik nak mengigit je. dengan sofa sofa pun abes asik nak digigtnye. meja pun dia pulun gigit. =p