Thursday, November 25, 2010

saya sayang anak saya

Aleesya

pada umur almost 8 bulan 2 minggu, she got her 1st two teeth. yippie. another development on my baby. so far lom terasa ape2 lagi kalo dia nyusu.tapi..suka rase gigi dia kat lam mulot tu. :)

Aleesya
pada umur dia genap 8 bulan 2 minggu 1 hari, dia sudah tunjuk depan mama & abah yang dia sudah pandai merangkak. terkezut gue tadi.dengan confidentnye dia merangkak ke arah abahnye yang memanggilnya. sudah rakam tadi.tapi maleh nak amik cable nak upload the video.
saya sangat happy.sebab memang tunggu sangat sangat aleesya pandai merangkak. sukeh!


oh lupa. aleesya juga sudah pandai keluar sendri dari bumbo seat nye.adoyai anak aku ni.









saya sayang anak saya :)

4 comments:

miszaugust said...

good job aleesya!!

sharEna said...

montelnya Aleesya...
rase nk cubit2 je pipi tu klu jumpe..
abeslah anT gomol2...huhuh =p

Unknown said...

comel! pandai ni bergaya depan camera!!! xoxo tuk aleesya... =)

murn!e said...

siti - tq auntie :)

sharena - same ar naurah pun.comey.anak kite lebih kurang same je. rambut takde.tapi tetap chomey gitu!!! :)

kiena - hehe.photogedix gitu..