Thursday, November 4, 2010

Saya Nak Teka Berat Baby Mama Liyana

ok. ni contest ke 2 yang saya sertai. oli ni kawan orang. (eceh, terus tukar nama panggilan dari saya ke orang.sebab oli suka bahasakan diri dia 'orang'.

oli peknen dah...dah bape minggu erk? dah banyak minggu dah la. nak beranak dah tak lama lagi.

so before dia beranak ni..dia pun rajinkan diri nak wat contest..nak soh orang orang teka berat anak dia.

meh ar join.jadi mak nujum sat.korang leh click kat link bawah if nak jadi mak nujum macam 'orang' gak.hehehhe

http://liyanadiabu.blogspot.com/2010/10/contest-saya-nak-teka-berat-baby-mama.html

oli, if u read this..

aku nak wish ko gud luck. bersalin mmg sakit. mane ade tak sakit kecuali ko amik epidural la. which aku budget untuk second anak aku nak amik epidural gak.hahahha! sentiasa pikir positif dan jangan asik pikir sakit sakit dan takut takut je. nak jadi mak kene berani. :). nanti nak bersalin takmo jerit jerit kalo sakt. nanti nurse situ jerit kat ko lak.hahaha. eceh dah macam mak mak nasihat anak lak. ok.pendekkan kata la. gud luck.aku taw ko leh jadi supermom. update cepat lepas beranak nanti.nanti nanti bila rina ade balik mesia..ko pun dah beranak..kita wat gathering. boleh ade sesi tunjuk anak.hahhaha.

3 comments:

Anonymous said...

hahhaha...nasihat yang sangat bernas tok oli...kelakar tol...nanti aku balik boleh kiter wat contest lumbe lari tok anak2 kiter..pastilah zafran yang menang!!!hahhaha...

-ummi's aiman-

murn!e said...

ape ni? kate nasihat bernas..tapi apesal lepas tu ko gelak? bernas ke idak ni? hahahha

aah kan. so zhafran kene lari plg last dulu. bagi anak oli lari dulu.pastu anak aku. so baru AGAK fair. agagagagag!!!!

Lulu Caldina said...

good luck..