Thursday, November 4, 2010

Good Night and Sweet Dreams Contest




hahahhahaha...

aku gila bercontest skang ni. ade 2 lagi contest yang bakal aku update kat sini.

kali ni contest dari mummyayu. pertandingan pakai baju tidoq!

so sebab aku takde keje.eh! ade. tapi terlampau-sangat-rajin-nak-wat-keje, so aku nak tepek gambar qairyn aleesya pakai baju tidoq dia.




tara..


nama : syarifah qairyn aleesya bt syed mohamad khalil khusairi
umuq : 7 bulan





ni aleesya pakai seluar yang dijahit dari kain batik. atok & nenek aleesya yang belikan untuk aleesya. dorang sayang kat aleesya so dapatla macam macam kan. orang kate tidoq pakai kain batik best kan. sejuk kan. so that, maybe pakai seluar batik juga begitu. hahaha!!



2 comments:

Amy Syaquena said...

salam..

Jom join baby contest 'ANAKKU'

http://sinarraudah.blogspot.com/2010/11/si-manja-bersama-anakku-di-sinar-raudah.html

mummy_ayu said...

ala cute nye..dah copy dah pic aleesya.tq coz join & good luck!!