Friday, November 26, 2010

test case.syok tapi sayu!

malam tadi aku wat test case.menduga anak sendri. sonok oooo...

aku purak purak nanges.mengogoi gogoi la aku purak purak nanges sambil tangan cover mata. aku baring dan nanges sebelah aleesya yang sedang mencoba nak cabut kad astro dari decoder. bila dia dengar aku nanges, dia terus stop..pandang aku (ni aku intai celah tangan) pandang sungguh sungguh ni. aku tengok air muka dia terus berubah. dia macam "apesal lak mama aku ni?" pastu aku lagi kuat kan suara nanges. dia pandang lagi..dia datang makin rapat.pastu dia tundukkan muka dekat ngan aku.pastu dalam..adelah 3 minit kot aku purak purak nanges.. pastu tetiba, aleesya cembeng and start join aku nanges. hahahhahaha!!!!

sayang jugak kamu kat mama yer?

tapi seyes beb, once dia dekatkan diri ngan aku, once dia cembeng, once dia nanges je..hati aku jadi sayuuuuuuuuuuuu sangat. kecik kecik dah tahu sensitif.kecik kecik dah paham kalo nanges tu adelah sesuatu yang sedih. dia tak reti pujuk, so dia join nanges tanda dia paham maybe kita ngah bersedey.subhanallah.kuasa allah kan.

nasib dia taktahu aku purak purak, kalo idak sure dah kene tolak kepala. hahahha!!!

aleesya, mama love u so much. seyesly. so damn much!

3 comments:

sharEna said...

pandainya aleesya...

klu try kt Naurah rasa2 dia ade respond ker? kekeke..

mcm xde jer. dia kan sebok nk melasak je keje...adehhh...

murn!e said...

kena try test la.baru taw mamne.heheh. malam ni try test cuba. nanti update tau. hehehhe

kak chena said...

alamak ida..sweetnye..
kecik2 pun dh pandai..
huhu