Thursday, April 28, 2011

aku sedang relax berenjoy. marilah sertai.

agak tekanan mendadak la arini. boleh tak, ade sape ntah rajin gila macam sampah bawak mulut kat team lead aku kate aku sedang berelax serta berenjoy.

relax kepala lutut kau! enjoy kepala hekkk kau! angin tol aku.

takde keje sangat dah ke sampai ape aku wat sibuk nak amik tahu?

aku relax..aku enjoy.. ko nampak?
aku bagai setengah nak mampos wat keje..ade ko nampak? takde plak ko komplen kan?

len kali kalo nak wat repot pun, bia btol fakta tu.

ye..aku relax..aku enjoy..sebab aku ade 15 ke 30 minit mase terluang sementara tunggu flow abes run. ko tau ape pasal run flow hierarchy banyak banyak ni? citt!

sengal la ko ni!

ps/ aku taktahu pun sape yang bawak mulut tu..tapi ade suspect seseorang la. hahha. sesukati je tuduh orang aku nih. hahahha!!!

No comments: