Wednesday, April 27, 2011

budak budak la ni.

macam ape je wat enty nak nanges nanges semalam. ape der.. relax la.

aku busy je skang ni. tapi tengah run flow. so ade 15 minit je untuk wat post sebab run flow tu amik mase 15 minit.

ok. arini nak citer alkisah yang kakak aku dok citer kat aku mase chat semalam dengan dia.

dia baru menjadi cikgu ganti kat satu sekolah berasrama penuh ni. nama sekolah dirahsiakan ye. kang tak pasal pasal kena saman kang.

dia kate sekolah tu ramai budak nye jahat jahat. nakal nakal.

then aku kate la..biasala..budak baru nak naik. memang semua nak tunjuk terer.nak tunjuk kuat.nak tunjuk hebat. lepas tu dok asrama plak.takde mak bapak yang nak marah. take it easy la ngan budak budak ni. dorang ni kurang kasih sayang.

pastu akak aku reply " biasa ko kate. ko tahu..kes kat sekolah ni yang dilaporkan hampir semua sebab kesalahan seksual"

hah! tu dia. kesalahan seksual!

akak aku cerita, dalam 2,3 minggu lepas ade kes sorang budak laki ni. seluar dia kena bukak oleh bebrape orang lagi pelajar lain. pelajar laki jugakla. pastu budak budak ni dok urut anu budak laki ni sampai kuar mani. pastu budak ni ngadu kat mak dia. pastu bila bawak ke pengetahuan cikgu, budak ni kate dia gurau gurau je.

ok.1st, kalo betul sekadar gurau takpela. maksud aku..dia saje menipu mak dia kan. bukan gurau gurau kuarkan mani okeh. tapi maybe jugak budak tu cakap kat cikgu gurau sebab takut kena lagi ke hape kan.

2nd. kalo la memang betul budak tu kena sampai macam tu.. cuba ko pikir. gila kreatif budak skang. gila berpegetahuan. dan betapa mereka gila seks nye. anu kaum sendri pun sanggup nak pegang. pastu dah sekolah tu untuk budak lower form je. lower form beb. ko tengok bebudak zaman skang.kecik kecik perangai dah tak senonoh.

bila pikir pikir, risau jadinye. dah la aku nye anak..anak dara. kalo skang ni pun dah gaya gini budak budak, nanti nanti agaknye macam mane la. memang kena terapkan foundation islam kaw kaw punye.

aku hope aku dapat didik aleesya dengan baik. aku harap dia menjadi anak yang baik. orang yang baik dan terhindar dari ape ape yang tidak baik.

1 comment:

sharEna said...

ahhh..dasatnye bace entry nie. sedih dgn perangai bdk2 zaman skrg. zaman anak2 kite sok ntah camne ntah...haihhh...T_T

moga Allah sentiasa lindungi keluarga kita. amin.