Tuesday, December 16, 2008

Entry elak bosan

aku ade PDC DUM (Penang Design Center Depatment Update Meeting)
tapi ade aku dengar ape yang dorang meetingkan? ADE-ADE. aku ade dengar.
dengar sambil bace paper online, dengar sambil bukak fb, dengar sambil bukak fs, dengar sambil bukak email, dengar sambil bace blog orang lain and last but not least....dengar sambil manaip wat entry.

aku lapa la..patutla..nk pukul 11 pagi dah. lagi sejam nak lunch time dah. aku bgtau ida ahmat..dia terkejut aku kate aku lapa. tol la weh..lapa dah ni. td bekfest kul 830 kan?huhuhuhuhu!!~~

aina & kak na dah pregnant dah.
wua..wua..nk pregnant gak! nak pregnant..nak pregnant!
gilo apo? tebiat nak mampos??!!
neway..congrats to both of them..
aina..lepas ni ngidam makan yang best2 tau..leh tiap kali lunch kite makan best2.heheheheh
lagi 1, tunggu aku pregnant lak erk? nnt kite cari same tukang pengasuh jage anak2 kite.
huhuhu..berangan kuat!

semalam aku sambung main game dalam psp. pastu aku close terus sebab takleh pause la main psp..ke aku yang tak ngoi tak tahu nak pause main psp? ntah..aku tnye Mr Syed dia pun jawab tak tahu. so kalo aku ngoi, Mr Syed pun join aku ngoi gak la!
chup!!aku bukan nak citer pasal ngoi atau tak ngoi. aku nak citer pasal bile aku main balik game tu pastu aku tak tahu ape aku dah tekan..pastu game tu stat balik dari level 1.padahal aku dah main sampai level 10 dah pun. cipoet tol la! Mr Syed try godek2 psp tu tapi still tak leh nak ke level 10 tu smule. frust mak! nak level 10-7 balik..nak level tu semule! TAPI kan..Mr Syed memang sayang kat aku kan. terharu i ..you! dia main balik game tuh. tp tak tahu la dia nak main sampai level 10 tu ke or hangat2 taik ayam jer!sebab sehingga semalam sebelum tido lom sampai level 10 lagi la.hehehhehe~

gilo la..entry aku rini macam macam ade!

askum zaijian

No comments: