Tuesday, December 9, 2008

ReviEw

baru je dalam setengah jam tadi kuar dari conference room untuk review session.

aku punye la nervous nk masuk review tadi sebab aku tak siap lagi.
baru complete 3.
lagi 2 dah siap route tapi lom clean gsymm & drcd lagi
lagi 1 tak siap ape2.

wekend ritu..aku abiskan mase ngan wat layout ni saje..
cutiku amatla membosankan serta mencuakkan serta penuh ketensenan
aku online selame 12 jam lebih pade ari ahad serta senin semate2 untukmenyiapkan tugasan ittew~

tetapi..

rupe rupenye la..
bukan wajib untuk semua orang untuk direview oleh reviwer
dan lagi 1..(yang paling aku hot la)
tak siap sume cell pn takpe!~~
wut the f sungguh!~

aku punyela mengelabah tahap gaban nk siapkan jugak jugak cell aku (aku tak siapkan jugak sebenarnye. peace!)
hehehehhe

aku berani tak siapkan layout aku tu selepas aku tepon ummu. teammate cpu library la..
dia kate..dia siap sampai cell ke 3 je.
lagi 3 cell..dia tak wat pun..
dia siap g jalan2 raye lagi senin tu.
cipoet tol!!!~~


pastu..aku terus ngadap laptop sampai kul 10 mlm je.
pastu aku dah tak larat..tak kuase dah aku nk wat.
aku tawakal jer!

turn out..everything is fine tadi.
alhamdulillah~

aku tak voluenteer (aku tau aku eja salah!) pun tadi untuk direview.
aku wat senyap je kat meja. (aku pemalu sebenarnye)
kihkihkih!~~

malas nk tulis dah!

askum zaijian..


No comments: