Friday, December 12, 2008

EnTry KEJI : masuk bakul naik lift!


korang pernah bile tengok cermin ke, tengok gambar ke, tengok video cam ke.. korang rase korang cantek? penah tak perah santan @ perasan?

aku penah. seperti tajuk entry di atas..disini aku nk wat korang termuntah or untuk korang tambah pahala aku ngan ngutuk aku! hahahahah~ keji tak?~





nampak? keji tak? gedik tak?

tapi cun kan? wakahkahkah!
sengal!!~

aku malas nk wat keje..aku malas sume sume. nk wat entry yang bergune aku takde idea. tu yang aku mental wat entry cenggini.
bia la..aku rase aku chantek siot time ni. kuikuikui!!~
kalo korang nk muntah..muntah la. sendiri muntah..sendri lap okkey?

ok..kite sambung ke pic perasaan perasaan yang lain.

diingat kan sekali lagi..entry ini adalah entry untuk tuan punye blog mempaktikkan skill perasan dia. so beware!




tapi ..

gambar tu banyak gambar mase hari kawen. make up bagai..pakai lense.. so dah tentu tentu aku nampak cantik dan aku rase cantik. btoi tak? btoi..btoi..btoi! kat bawah di plak gambar selekeh aku. aku boh gambar kecik2 je. saje..

kehkehkeh!!!~~~




takdela tak cun pun! (statement masuk bakul naik lif)

comey jer..sweet jer..

tak berape nak chantek sangat jer. kahkahkah!

ps:/entry ini entry dah lame tp tak terpublish...so aku akan publish supaye aku ade anyak entry!

No comments: