Wednesday, December 10, 2008

janggut vs bulu ketiak

tadi lunch di tepi stadium. aku pun taktahu the exact name for that place.
tapi di kalangan rakan sekerja aku..kalo kate tepi stadium..takde tempat lain dah la..
dah tentu tepi stadium ittew la :) kehkehkeh!~

aku, has, kish,ila, abg zam, ck & amir.ahli jemaah makan lunch untuk arini.

sementara tunggu makanan sampai, sempat la sume wat lawak raja astro sumer.
pastu amir ade bercerite pasal 1 mamat kat KM3. dianyer janggut stylo. aku taktau la stylo macammane sebab aku tak kenal mamat tu. pastu..

aku : ida penah dapat email dulu, dia kate isteri yang ngah ngandung kalo selalu usap janggut laki dia..nnt senang nk deliver anak.
has : ye ker ida?
ida : tak tahu la. penah bace email je.
ck : kalo takde janggut ?
abg zam : usap bulu ketiak!!

DANG!!!

sabar je la..boley abg zam wat lawak gitu!

No comments: