Thursday, December 11, 2008

Swap aGaiN?

again?

aku tak tahu nk respon suke ke tak? aku suke kot.

tadi MC Teh IM aku.
patut la dia dok add aku dalam IM list dia.
aku punye la jage IM aku supaye takde name dia dalam list IM aku.
bukan per..takut dia monitor lak. aku away ke..offline ker..online ker..
manager besar tu MC Teh ni!

ok sambung citer..

dia IM kate grup wendy which my ex team needed people.
pastu kate nk cut head dalam team lib cpu.
pastu dia tanye la aku nk tak g lib chipset balik?
ati aku kate nak..sebab kalo aku still di CPU nant kene wat fub..jenuh aku.
wat lib senang sket.
takla senang..susah gak.
ingat senang ke nak connect & route serta menghasilkan layout terbaik?
susah wooo...
sape dalam dunia layout ni je la tahu susah senang wat layout nih!

pastu aku kate la kat MC..
kalo dah memang team wendy nk gune org dan team aku skang nk kurangkan orang..
aku kate should be ok la. leh la nk transfer back ke library chipset

ala..ade sms

"sayang dah kua umah"

k la beb..sok sok aku update lagik.

askum zaijian

No comments: