Thursday, December 17, 2009

1st soping for anakanda

plan asal semalam patutnya nak tengok cerita JUMP. cerita mandarin.ala..yang director nya si stephen chow tu! alih2 bila soh farhan tengok kan kat wayang, ade movie kul 12.50 tengah malam jer.takde keje la kan..aku nak tunggu sampai waktu tu.dah la esoknya keje kan.
nasib baik la semlam mase mayang asar kat surau ade kak mahan sekali.dia bagitau kat PISA ade sales METROJAYA.sampai 70%.baru stat semalam and abes 29 disember. berbekal info itu serta sedikit kekecewaan tidak dpt nonton cerita JUMP maka bergerakla aku & syed ke PISA.
masuk masuk je, dah tahu dah mane nak tuju.BAJU BABY. tak berperasaan nak soping baju sendri.even baju SOMERSET BAY less sampai 80%. orang tak ramai sangat sebab malam tadi baru 1st day.so bergerakla dari satu brand ke brand yang lain. memang murah beb. baju baby yang brand katon katon disney tu yang selalu selai rm30-rm40 ke atas tu..sume jual rm5, rm10, rm10 dan keatas per piece. rambang mata sat aku kat situ.rupa rupa nya pilih baju untuk anakanda lagi rambang mata dari pilih baju sendri. hahahha.
aku ade 2 jam je sebelum PISA tu tutp.so sebenarnya tak puas lagi la bersoping semalam. dah la pulak..baju baju tu sume tak berlipat. dah berterabur sane sini.orang dah belek dan selongkar dari pagi lagi kan.ko datang waktu nak tutup dah. so take time la nak cari baju dan seluar sebab dia jual per piece. seluar kat hujung nun..baju kat belah sini. tapi syok..dengan syed syed sekali join menyelongkar timbunan baju2 tu. tapi banyak baju yang 0-6month, 3-6 month. yang newborn punya susah nak jumpe.jumpe baju..seluar takde..jumpe seluar..baju takde lak. macam mencari harta karun je aku semalam!
tapi beb..aku rase paling best..sebab ade jual BABY GUESS nye outfits. cantik, branded (hahahah) dan less sampai 50%-60%. tapi takde baju baby. sume baju budak umur setahun 2 tahun. naseb anak aku baru nak kua. kalo idak sure dah dapat selai. time sale sale gini la pun kalo teragak nak beli baju brand brand poyo hebat sket ni..rase termampu nak beli.kan?
overall..aku ske la.tapi mase sket sangat.aku tak puas nak membelek.nak menyelongkar lagi.kalo bagi aku 4 jam..aku rase cukup kot. heehhehe..
so kat kl kat ne lak yang ade wat sales barang baby ni erk? aku nak terjah cuti seminggu dari kismas sampai new year nnt. aku tak puas lagi soping. hahahaha.
tu je la.tapi sok kot.nak gi HARI HARI. stokin baby murah.cantik, bergaya dan menarik. paling penting...MURAH.hahahha.kalo dapat cari barang murah..pilih je yg murah.stokin je pun.baju baby yang untuk berbasah basahan pun..kalo ade kat HARI HARI tu..aku belasah dah. nasin takde je. hahahah.
ok.malas type dah.baibai

No comments: