Tuesday, December 22, 2009

kene inject lagi

arini tadi g wat monthly check up.sudah 7 bulan. sampai sampai kat kinik kul 8.30am.orang nunggu komfem konfem la dah ramai. inteior kinik tu dah berubah.baru sebulan tak jejeak kaki..sempat lak dorang ubah interior kinik tu.hehehhe.lepas amik number, letak buku merah..aku terus g cari seat.aku tahu sure lambat gila lagi la nurse tu akan panggil aku untuk check aku. so mari kuarkan buku bertajuk 'time traveler's wife'. ye..masih lom abes lagi.tebal gila buku tu.dah la jarang jarang baca..lagi la lambat abes kan. sila lah anda anda jangan lupa membawa buku, newspaper atau PSP ketika wat check up.especially kinik kerajaan la. sure lama nak mampos la.so..bila ade buku ke psp ke..so tak la terasa lama sangat menanti.

ok.tetiba teringah aku tak timbang berat lagi. so timbang timbang..dapat la angka 63.6kg. hahahha..suka suka!!~

kenapa suka?

sebab just naik 2.6kg je dari bulan lepas.aku suka sebab berat tak naik sampai 3kg.riso gak aku kalo berat naik banyak2 sangat.kang tak pasal2 penyakit lak datang kan? adekah berat ini tak naik sampai 3 kg sebab pagi tadi aku just bekfast 2 keping roti? atau mungkin sebab aku diet nasi untuk 3 hari? hehehhe.aku diet nasik time malam je. time lunch aku bedal nasik banyak je. malam2 makan roti, makan epal, makan kurma dan makan je la ape2 yang aku nak makan yang ada kat dalam umah aku tu..aku kenyang je..so i suppose aku tak kaco kesihatan anakanda.aku makan benda berkhasiat ape. roti dan buah. bagus kan? :)

ok.arini kene inject lagi sekali.aku rasa bulan lepas nurse kata ade 2 injection je.aku harap memang 2 injction je la. ni lenguh dan sakit tangan aku. apsal sakit erk injection nih? ubat tu nagh jalan erk? tapi memang sakit. nak tido nak ngiring ke kiri pun sakit. nak angkat tangan tinggi2 pun sakit. takpe2..demi anakanda. kan? :)

ok.aku kat rumah ni.malasnak masuk office.so work from home je. best kan? aku memang suka la keje intel. hehehhe.

No comments: