Tuesday, December 15, 2009

soklan tentang ape anda rase pasal suami anda...

saye rajin. tuan punye blog tu kate.. "nak tag pada sape yg rase die ade husband! kalo rajin sile buat please."

disebabkan saye telah dan mempunyai husband..maka saya nak wat...


1. First time jumpa with your hubby bila and kat mana

kat bawah kolej mutiara kat depan anjung 2. en hubby sedang tunggu kak ida oren.mase ni lom kenal lagi. yang betul jumpe dan terus menggatal adelah sewaktu camping di gunung raya kat langkawi 6,7 tahun sudah.

2. Love at first sight?

me? suka at the first sight kot. gatal kan.sume nye aku nak suke! =p. masa nampak dia kat depan anjung 2 tu, terus otak berdialog "kalo la mamat tinggi ni jadi boipren aku". serius mmg aku nye otak dan hati berdialog begitu!! sekali..dapat kau! sukeh!!!~

3. Who is he when the first time u met him?

my super senior.dia part 7 aku part 4.


4. How long it takes for him to ask u out for a date?

not too long. not more than a month.kate gatal kan?? =p


5. First place dating di?

first place? hahahha. at summit bukit mertajam.


6. How he proposed?

we've been coupled for 5 years before get married. so of course la all the way to 16 august(the day we married) he always proposed me. everytime. pantang dating, pantang sms, pantang calling calling..asik citer pasal nak kawen jer. so no special proposal.

7. Special date with your hubby?

August 16th 2008


8. Changes that he asked you to do?

wear sumthing "menutup aurat macam baju long sleeves, baju besar tak ikut cutting badan, jangan selempang tudung". sebelum kawen dulu..aku kate nanti lepas kawen aku pakai la gitu. bile dah kawen...HARAMMMMMMMMM!!! ya allah, ampunila hambamu ini yang derhaka pada suaminya.amin.

9. What is about him that you love so much?

caring, loving, baik gila,rajin gila menolong dirumah(bila time dia rajinla), bertanggungjawab, boleh diharap, terima saye seadanya,willing to sacrifice everything anything for me. confirm takkan boleh jumpe orang macam en syed ini. i love you lah sayang!!!~

10. What is about him that u wish he would change?

herm..belajar untuk mngucapkan kate2 romantis padaku??? asik guna body language je..kekadg nak gak dengar wording wording best romantis jiwang mencairkan. hehehhe

11. You will lose your mind n crack your head when he?

aku soh dia bagi 1 ayat romantik, tapi dia tak reti pastu kami perang dingin. =p
lagi 1, bila aku dok membebel marahkan dia..dia leh relax je main komputer dia.senyap tak jawab ape2.seumpama aku bercakap dengan dinding.

12. You will smile tru your eyes for the whole day when he?

pampered me all the time.oh ye..everytime after making love of course. hahahah!!!

13. complete below sentences..

My love towards my hubby is as big as ..as wut erk? ish..as big as macam..wut ever happen pun..dia je la org yang akan aku cintai sampai aku mati..aku sanggup ni bersusah senang as long as my hubby with me. beside me.till death do us part.i love you la sayang.. muahxxmuahxx


dipersilakan..sape2 yang dah berlaki nak buat.

No comments: