Thursday, December 17, 2009

kisah dolu dolu

ok.dibawah adalah entry mase aku berblog dalam frenster.saje je nak copy paste dalam blog ni.nanti2 kalo aku rindu..aku leh baca balik entry ni.sebab aku suke tang ayat yang aku highlight kat bawah ni.
-----------------------------------------------------------------

ni hao ma?

herm..dh sebulan lebih aku tukar title dr tunang org ke isteri org. mase still kapel ngn syed dulu..time tu aku dok kat jb. so bile time cuti sem yg 3bulan kire mcm bulan kemeranaan la sbb 3 bulan tk dpt dating ngan syed. sampai bile dh tak tahan rindu tu..penah aku cakap kat syed..”syg, nk break la.nk cuti jadi gf syg.B tak larat la nk tanggung rindu”. mase tu sket nyer tabah syed pujuk baby dia yg ngade-ngade ni. dia kate “nnt kawin baru amik cuti utk kenduri n honeymoon la. dah abis kapel dah mase tu. clear annual leave. resign jd gf naik pangkat jadi wife”. heheheh..kelakar tak ayat dia?~ tp mmg berjaye la memujuk hati ku yg duka lara saat ittew~~so skang ni aku dh naik pangkat dh. gaji naik..bonus sentiase ade. everyday ade :p


idamurni cukup sayang kat syed khalil. so far dah sebulan lebih hidup bersama, syed baik bangat! selalu tlg kat dapur..rajin~ kalo dia tgk ida murni penat..nnt dia tlg urut. dia ske mengalah bile idamurni nk tgk AXN dimane kala dia nak tgk bola. hehehehhe!!pastu kalo dia kene kerja shift siang, dia g keje naik nissan sunny idamurni. manakala idamurni g keje naik wira S.E dia. baik tak dia? huhuhuhu. bab mkn lg best..idamurni ni tak berape nk ppandai masak la. masak simple2 tu retila.masak yg lua biase mcm salme n kak tasha ske masak tu..mmg idamurni surrender la. pendek kate..idamurni malas masak.hehehhe.tp since dh kawen ni kan..semangat nk masak tu amat berkobar2. mcm2 resepi nk try.nk bagi syed makan. sian plak kat dia kalo asik masak lauk yg same je kan?? dia very supportive. kalo idamurni dpt masak lauk baru.. nnt dpt adiah kiss dr dia. sonok..wa ckp lu! so pade sedari-sedari yg tak pandai masak sgt tu+mals masak tu..dont worry..sok-sok dh kawen nnt..mesti jd terajin masak+tereti masak.pastu dpt adiah kiss tp lom terer lg masak la. br sebulan kawen. tgu la lame sket..nnt makin terer la. hehehhehe~~

pendek kate.. saye sgt syg kat dia. sbb saye tahu dia syg kat saye gak. semoge kami berdua dipanjangkan jodoh sehingga akhir hayat kami.
amin~~

doakan kan kami yer~

pade rina..congrate.aku ske ko kawen lain. jahat tak aku~ pade abu..jage rina baik2.rugi sape yg tak appreciate org mcm rina.

pade kak chena & kak tasha serta salme..bile lg nk menyusul daku?

No comments: